26 Haziran 2008

Kavunlu Parfe;)



Malzemeler;

1 kutu krem şanti

1 bardak süt

1,5 yemek kaşığı şeker

İçine;mevsim meyvaları (bizim parfemiz kavunlu)

1 kase burçak bisküvi

Yarım kase fındık yada ceviz

1 avuç kadar damla çikolata

Üzeri için;

çikolata sos hazırlayabilirsiniz şöyle ki;

1 bardak su
2 çorba kaşığı şeker
2 çorba kaşığı kakao
1 tatlı kaşığı nişasta

Ve arzuya göre süsleme;)

Üzerinde ki süslememiz; dondurma kaşığı kullanılarak kavundan oyularak alınmış ve üzerine nane yaprakları kondurulmuş bir toptur;)

Çok şık değil mi?

Afiyet olsun serin serin yaz akşamlarına damgasını vursun;)

Muhabbetle...

15 yorum:

Tijen dedi ki...

Eskiden ben de yapardım parfe, çok oldu yapmayalı. Neden unuttum ki? Oysa ne hoştur...

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık:)Öptüm.

ev perisi;) dedi ki...

Tijenciğim;

Yapmak lazım hayatım; kızgın kumlaradan serin sulara neffis birşey;)

Gökkuşağının rengü;

Canım sağol; sınavı atlattın yine aramızdasın hıoşgeldin hayatım;)

Muhabbetle dostlar...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Üff! Yazın en sevdiğim ikinci tatlısı. Birincisi kaymaklı dondurma.:)) Ellerine sağlık canım...

Damak Tadı dedi ki...

Uzun zaman oldu parfe yapmayalı canım..))Kalabalık olmayınca hiç bir şeyin tadıda olmuyor bizde..))(herkescikler tatildelerde..)))

Harika görünüyor kavunlu parfen canım..Yaz gecelerine serin serin ne de güzel eşlik ederdi..Yapsammı ki..))

Sevgilerimi bırakıyorum ve yanaklarından öpüyorum canım benim..))

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sevgili Şükran, parfen çok güzel, ellerine sağlık, ben de uzun zamandır yapmamıştım, bu cuma akşamı için yapacağım.. Kavunlusu da aklımda olsun..

ev perisi;) dedi ki...

Gülüm;

Haklısın canım tek başına olunca yenmiyor;)
İştah açıcılar lazım;)
Yapmanı tavsiye ederim zira çok serinşetici bir tarif...

Aslıcığım;

Canım hoşgeldin yeni bloğuma öncelikle...

Yapıcaksan şayet mutlaka kavunlu dene derim neffis oluyor...

Muhabbetle canlar!

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bu sıcak yaz günlerinde ne iyi gider bu lezzet. Deneyeceğim canım. Ellerine sağlık.
Sevgiyle kal.

EZGi :)) dedi ki...

merhaba canım yaz için harika bir lezzet ellerine saglık kocaman sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Regaib Kandilinizi mübarek olsun Şükran'cığım..Duaların kabul olması dileğiyle...



Sevgilerle canım..

Esradan dedi ki...

merhabalar arkadaşım,hayırlı kandiller...tam mevsimine yakışır bir tatlı ellerinize sağlık,sevgiler

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

canım ablam kandilin mübarek olsun :)

ev perisi;) dedi ki...

Muhabbetim çiçeğim;

Dene canım pişman olmazsın;)

Ezgi;

Sağol canım sana da kucak dolusu sevgiler, muhabbetler...

Gülüm;

Seninde kandilin kutlu olsun çok sağol;)

Esra;

Canım sanada hayırlı kandiller ved e teşekkürler...

Oy gökhanım kardeşim;

Sağolasın, varolsın seninde kandilin bereketli geçsin;)

İşlerini hallet de gel gali;)

Muhabbetle...

Esradan dedi ki...

slm arkadaşm,erciyesi sormuşsun,Türkiyemizin hemen hemen heryerini gezdim,gerçekten muhteşem illerimiz var,eğer imkanın varsa değerlendirmeni tavsiye ederim,ama birde zevk meselesi bazısı doğayı sever,bazısı tarihi,mutlaka git diyecek kadar bir özellik yok,ama gezme imkanın varsa Karadeniz sahillerini ve doğasını mutlaka gör derim,muhteşem yerler,sevgiyle kal arkadaşım

Ferhanca dedi ki...

Bned edün vişneli yaptım yaz günlerinde pratik sevilen tatlı parfe..ellerine sağlık..