11 Mart 2008

Ben buldum! Ben buldum!;)))

Aparatif icatlarım;)
1-Tadı geliştirilmiş yumurtalı ekmekler;)


Yumurtalı ekmeklerimizi bildiğimiz usül kızartıyoruz ve üzerine bal gezdirip, tarçın serpiyoruz; taze lokma tadında süpper bişey oluyor...


2-Veeee pratik tava pizzası...


Tava pizzamızda;
Yumurta, süt, galeta unu ve içine istenilen ve yakıştırılan yiyecek parçacıkları(salam, sosis, sucuk hatta ve hatta;taze biber çeşitleri, peynir, maydonoz,domates v.b;)Yumurta ve süt çırpılır içine galeta unu ve biraz tuz ilave edilir ve yağlanmış tavada alt üst pişirilir, ikinci yüzeyi çevirdikten sonra üzerine kaşar dilimleri konur (ki sıcağıyla erisin;)Sonra yanında arzu edilen bir içecekle servis yapılıııır...
Bendeniz üzüm kompostosu yapmıştım onunla ikram ettim(benim seçici ve iştahsız oğluşuma)
Çocuklarınız benim oğluş gibi seçiciyse şayet; yedirmek istediklerinizi bu tarz karışımlara ilave ediniz ve sonucu ironik bir gülümsemeyle seyre dalınız;)

Annelerin gücü adınaaaaaaaaaaa!
Güç bizde artııııııııık;)))

Muhabbetle...

25 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, ellerine sağlık nefis gözüküyorlar. Yumurtalı ekmeği tarçınlı hiç denememiştim, deneyeceğim mutlaka. Pratik pizzayı ben çok sık yaparım:)) Nefis oluyor.Bak canım istedi sabah sabah:)

NAZLICA dedi ki...

Şükrancığım, hafif pratik mamalarını çok sevdim. Yumurtalı ekmeğe bayılırım zaten:)Annelerin işi zor, çocuklar yesin diye ne yapacaklarını şaşırıyorlar, allah kolaylık versin. Sağlıklı günler diliyorum canım.

Yasemin dedi ki...

cok guzeell yumurtali ekmee zaten bayilirim bole tarcinli daha bi bayildim sanki :) ellerine saglik!

Ev Perisi dedi ki...

Muhabbet çiçeği;

Hakikaten mi?:(((
Bense kendim bizzat şahsen icat ettiğimi düşünmüştüm bu pizzayıııı...
Dikkatinizi çekerim yumurtalı ekmeğimiz ballı ve d etarçınlı;)
Balı unutmayalım canım benim;)))
Muhabbetle...

Nazlıca;

Annelerin işi zor lakin üstesinden gelmeyi biliyorlar her daim...
Afiyet olsun canım!
Muhabbetli mamalar...

Yasemin;

Bayılma canım benim! yap ve ye;)))
Farkı farker;)
muhabbetli, farkındalıklı günler diliyorum...

fikriminincegülü dedi ki...

He heee.. ballısını ben bulmuş ve patentini almıştım zamanında. Şimdi tarçını sepeledin diye böyle mi olduk.:))) Ellerine sağlık canım. Pizza mutlak suretle denenecektir. Patenti ve tüm hakları bana ait olan!!!! ballı yumurtalı ekmeğin üzerine tarçın sepelenecektir.:)))

Sevgiyle Perim...

Ev Perisi dedi ki...

AAAAAAAAA!
NAYIR NOLAMAZZZZZZZZZ!

FİKRİMİN VEDE ZİKRİMİN İNCECİK GÜLÜ;

Yapmayınız, etmeyiniz..
İcat hevesimi suya indirmeyiniz;)
Latife bir yanada hakketten ikisinide ben uydurdum sanıyordum lakin görüyorum ki bizim hatunlar çoktaaaaaan icat etmişlerde haberimiz olmamış;))
Neyse en azından bu sayede Türk hanımlarının aynı mantık düşündüğü ortaya çıkmış oldu...
Canımız sağolsun;)
İcat edilmiş olsunda ha siz ha ben ne farkeder değil mi arkidişle?

Öpüyorum seni fikir testim;)

Tuhfe dedi ki...

Merhaba,

Arkadaslari dolasmaya ciktim. Bir merhaba biraktim size de uzaklardan.

Sevgiler.

LAVANTİN dedi ki...

Ellerine sağlık, ne güzel icatlar yapmışsın.:) Yumurtalı ekmeği tarçınlı ve ballı denemek ne ilginç gerçekten! Ama sen diyorsan güzel olmuştur.
Hayırlı geceler...

Ev Perisi dedi ki...

Tuhfe;

Sağol canım benim;9
Bizlerden de sıcacık anadolu kokan selamlar...

Lavantin;

İnsan damak zevkine düşkün olunca icat edemiyeceği şey yok gibi bu husuta;)
Çok naziksin canım teşekkür ediyorum...

Muhabbetli günler arkadaşlar...

ebrulitatlar dedi ki...

Şükran'cım icatlarına bayıldım. Yumurtalı ekmeği tarçınlı ve ballı yememiştim. Denemek lazım. Ellerine sağlık canım. Sevgiler, selamlar..

Ev Perisi dedi ki...

Ebrulim;

Canım benim; eğer sende benim gibi lokma canavarıysan, canın çektiğinde bi dene şahane oluyor(tabi bence)
Damak zevki meselesi;)

Muhabbetle canım...

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Gerçekten müthişşşş bir icat, ellerine sağlık...Lokma sevenler için velinimet bence :)))

şengül dedi ki...

ev perisi beni ziyaret etmen çok onure etti gelelim konumuza canımyumurtalı ekmek çok güzel oluyor ellerine sağlık pratik pizzayı ben genelde misafirim gelince yaparım seninde ellerine sağlık çok güzel gözüküyor.

ezginin mutfağı dedi ki...

canım vallaha harikasın mutlaka yumurtalı ekmek yaptığımda deneyeceğim ellerine saglık kocaman sevgiler

esradan dedi ki...

Kimsesiz zamanların yalnızlığında,aydınlık diyarların masalsı görüntülerinde,küçük bir çocuk yüreğinin annesine olan sevgisi değerinde bir merhaba dostum nasılsın.

Emre dedi ki...

1-Yumurtalı ekmeği vişne reçeliyle yemeye bayulıyorum

2- Sanırsam yaptığın pratik pizza akıtma yada lalanga yada diğer adıyla krep demi ben yanlış görmedim, işte onuda vişne reçeliylen yemeye bayılıyorum canım istedi şimdi bide öpüyorum canım muhabbetle inşallah.

Ev Perisi dedi ki...

Uğurböceğimle afiyetle;

Evet canım nimet-i veliiii;9
Hoşgeldin ayrıca bloğuma, her zman beklerim...

Şengül;

Bak yaw sen de mi?
Ama olmuyo ki arkidişle;)
Tamam vazgeçtim, benden önce herkeş bulmuş zaten...
Başlığımı değiştiriyorum; ne mi yapıyorum?
Biz bulduk, biz bulduk;))
Hah şimdi oldi...

Ezgi;

Yap canım, pişmen olmıycaksın çünki sende bir kova kadınısın;)

Esra;

Çok şair gördüm seni bugün canım;9
Yüreciğine sağlık...
Muhabbetle...

Emre;

İsmi erkek kendü dişi arkadaş;)
Ye canım farketmez! sen vişne reçeli ile ye;)
Yok mahsuru...
Muhabbetle canısı...
İnşallah vede maşallah vede barekallah sana...

Kevser dedi ki...

Kardesimin adasi:
Cok pratik ve nefis buldum bu son tarifleri, demek yumurtali kizarmis ekmekleri birde bal ve tarcinla hareketlendiriyorsun, cok iyi bir fikir.

Hersey icin ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve öptüm..

Ev Perisi dedi ki...

Kevser;

Evet canım aynen öyle;9
Denemek lazım, cesur olmak lazım;9
Rica ediyorum ve hayırlı bir hafta sonu diliyorum sevdiklerinle...
muhabbetle canısı;)

Tatli Hatiralar dedi ki...

kir pidesi guzel gorunuyor :) ellerinize saglik :)

yalniz asagidaki maskeli binler yazisina bayildim, hele de kalbim temiz diyenlere "walla goremiyorum ki ne diyeyim ben simdi", super super :))

yureginize de saglik o halde di mi :)

Ev Perisi dedi ki...

Tatlı hatıralar;

Çok teşekkür ediyorum canım, onore oldum sayenizde...
Her zaman motive eden sözlerinizle birlikte beklerim...
muhabbetle...

Adsız dedi ki...

var olan yumurtalı ekmegi ballı denemek lazım umarım güzeldir kıreplerde fena gözükmüoyor :D sahurda denıcem...
ellerine saglık
kendine ii bk kesocun :d

Adsız dedi ki...

var olan yumurtalı ekmegi ballı denemek lazım umarım güzeldir kıreplerde fena gözükmüoyor :D sahurda denıcem...
ellerine saglık
kendine ii bk kesocun :d

Adsız dedi ki...

var olan yumurtalı ekmegi ballı denemek lazım umarım güzeldir kıreplerde fena gözükmüoyor :D sahurda denıcem...
ellerine saglık
kendine ii bk kesocun :d

Şükran Altun BATTAL;) dedi ki...

Kesocum teşekkürler yorumun için ilk defa bizzat şahsen kendin yazmışsın çok belli;)))

Kursta mı yazdın hadi itiraf et;)

Bişey daha kırep değil canım krep lakin o gördüğün krep değil tava pizzası;)

Hadi kal sağlıcakla bilgisayar canavarı adayı:DDD