12 Haziran 2007

Ahşap boyama standı...






25 yorum:

akçahan dedi ki...

Şükran'cığım,inşallah bir gün ben de,ahşap boyama sanatına el atabilirim, çok güzeller hepsi de. Ev perimize teşekkürler.

NAZLICA dedi ki...

Şükran çok güzeller. Çoğu da One Stroke tekniği ile yapılmış, bu da maharet istiyor, çalışmak lazım.Ben birkaç dekupaj yaptım güzel oldu ama bu tekniğin yerini tutmuyor tabiki. Selamlar canım.

ev perisi;) dedi ki...

Semanurcuğum ablacığım;
Eğer istiyorsan neden olmasın ki? ben teşekkür ederim klavyeneze sağlık;))
Nazlıcığım;
Tekniğin adının one stroke olduğunu biliyordum desem yalan olur bilgilendirdiğin için teşekkürler canım;))
muhabbetle dostlar!

one ben bir sey dedi ki...

Şükrancım,
Ne zamandır görüşemedik....Bu arada ikinci ameliyatımıda oldum ...İyiyim...İlgin için çokk teşekkürler...
Sergi muhteşem ..Aydını öpüyorum...
Sevgilerimle...

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

ablacım yakında bizim gelmemizide engellersin bloguna :) eskiden güzel yazılar yazıyordun gerçi çok güncellemiyordun ama yine de yazıyordun son zamanlarda yani bayağı uzun süredir hep bayanlara hitabeden şeyler var blogunda :( yorumların kadar güzel yazılarını da bekliyoruz...kal sağlıcakla....

Gamzeli dedi ki...

Bunlar çok güzelmiş, uğraşlı işler bizde yapsak keşke

İyi hafta sonları :)

ev perisi;) dedi ki...

Candancığım;
Geçmiş olsun tekrar! iyi olduğuna sevindim:))bizde seni öpüyoruz...
Gökhanım kardeşim;
Sergi stantlarımı yarım bırakmak istemedim, tamamlıyayım sonrasında yazılara döneceğiz elbette...
Sabırla beklemeni diliyorum;))
Gamzelim;
İstek varsa neden olmasın canım yaparsın elbette kal sağlıcakla;))

NuR dedi ki...

Sevgili Şükran,
Emeği geçen herkesin eline sağlık, hanımlarımız harikalar valla. Paylaşımın için teşekkürler. Haftan güzel geçsin
Sevgiyle kal

Gamzeli dedi ki...

iyi haftalar caanım, öptüm :)

Bocuruk dedi ki...

Ben de çok istiyorum. Fırsatını bulduğum ilk anda bir kursa yazılacağım. Ama bakalım kısmet ne zamana. Yapanların ve de bizle paylaşanın ellerine sağlık:)

ev perisi;) dedi ki...

Sevgili Şennur;
Gerçekten de hanımlarımız bir harika, bu kurslar sayesin de içlerin de ki cevherler ortaya çıkıyor sanırım;))
Gamzelim;
Ben de seni öptüm hayatım...
Bocurukcuğum;
Tavsiye ediyorum sevgiyle ve de muhabbetle...
Kalın sağlıcakla...

NiNo dedi ki...

en cok ogrenmek istedigim seydir ellerinize saglik harika olmuslar

nagice dedi ki...

hepsi birbirinden şahane.yapanların elleri dert görmesain..

ev perisi;) dedi ki...

Sevgili Nihan Aydın Koç;
Öncelikle ziyaretiniz için teşekkür etmek isterim ve her zaman beklerim;))
N Sevilciğim;
uzun aradan sonra teşriflerin ne güzel hoş geldin!
muhabbetle...

nimetin.blogspot.com dedi ki...

çok süper bunlar ya brova vallahi.

nimet

Adsız dedi ki...

Canım Şükran'cığım,
Hepsi birbirinden güzeller.Konu ile ilgili hiç bir bilgim yok.Ben sadece bu güzellikleri büyük bir hayranlıkla seyrediyorum sayfanda..))Tek kelime ile harikasınız canım..Paylaşımların için çok teşekkürler..

Seviyle kal.

Adsız dedi ki...

cok guzel olmuslar.sitenızı yenı kesfetım pecete catlatma teknıgı pgrenmek ıstıorum.nası yapıldıgını ayrınlıtı bı sekılde anlatabılır mısınız?mumkunse fotoraflarla.cok acilll!!!!

ev perisi;) dedi ki...

Sevgili isimsiz arkadaşım;
Ben denizin ilgi alanı ebru olduğundan dolayı bu konuda ancak size araştırıp bilgi verebilirim zira elimde kendi yapmış olduğum ahşap boyamalar yok resimler sergimizden;))
Ayrıca beyenmene sevindim her zaman beklerim;))
muhabbetle...

BALDAN TATLI dedi ki...

Hepsi birbirinden zevkli ve çok güzel olmuşlar. Ellerinize kollarınıza sağlık.Sevgiyle kalın.

Adsız dedi ki...

evt

Adsız dedi ki...

Bu sitedeki herşey çok güzel.Ellerinize sağlık...

ev perisi;) dedi ki...

Baldan tatlı;
Canım sağolasın her zaman beklerim;)
Ayşe;
Çok naziksin sağol canım;)
Muhabbetle...

Adsız dedi ki...

Merhabalar

Bende uzun zamandır ahşap boama üzerinde çalışmaktayım. Ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar. Benim ahşap çalışma stilim biraz daha farklı çok fazla çiçekli şeyler yapmıyorum sitemiz adın veriyorum yorumlarınızı merakla bekliyorum......Sevgilerle

Adsız dedi ki...

evet ya sonunda ahsap boyamayı adam gıbı yapan ve hakkını veren bırısını buldum tebrık ederım artık umutlarımı yıtırmıstım sagolun

ev perisi;) dedi ki...

Sevgili aygun;
Teşekkür eediyorum öncelikle güzel yorumunuz için...
Lakin sitenizin ismini vermemişsiniz;(
Ziyaret etmek isterdim sizide...
İsimsiz arkadaşım;
Çok naziksin sağolasın...
Muhabbetle...