31 Ocak 2006

TEVELLÜT 76...


Sevgili Dostlar;
Hayatımın, acısıyla tatlısıyla 29 yılı geride kaldı...
Bugün otuzundan gün almaya başladığımın ilk günü...
Bir dostumun kızı mesajında; ne kadar yaşadığın değil, nasıl yaşadığın önemlidir demiş; hakikaten öyle...

Bir otuz yıl daha yaşarmıyız bilinmez lakin;
E.Dickinson'un da dediği gibi;

"Bir tek kalbin kırılmasını önleyebilirsem,
Boşuna yaşamış olmayacağım.
Bir yaşamdan acıyı alabilirsem
Ya da bir acıyı hafifletebilirsem,
Ya da bir ardıç kuşunu yeniden yuvasına koyabilirsem,
Boşuna yaşamış olmayacağım..."

SEVGİYLE VE DE MUHABBETLE...

21 yorum:

Adsız dedi ki...

Şükrancımmm doğum gününü kutluyorum ,çok öpüyorum arkadaşımmm.Daha Nice senelerde ,sağlıkla,mutlulukla sevenlerinle birlikte yeni doğum günleri dileklerimle.Sevgilerimle:)))
P.S :söz çok doğru.

Sibel dedi ki...

Şükran nice yıllara! Bence de söz çok doğru, ruh halini tahmin edebiliyorum, çünkü sadece 1 yaş küçüğüm senden. Ama önemli olan geçen yıllar değil, bizim o yıllarda yaşadıklarımız! Bundan sonraki yılların sana şimdiye kadar geçenlerden çok daha güzel şeyler getirmesini dilerim...

NAZLICA dedi ki...

Şükran nice mutlu 30 senelere. Keyifli yıllarının başladığını söyleyebilirim, tam olgunluk, yaşadıklarından haz alma,hoşgörü ve sakinlik bu dönemde başlıyor.Sevgiler. Aaa unuttum o bebiş ne kadar tatlı ya, yerim ben onu valla çocuklara dayanamıyorum.

Adsız dedi ki...

şükran,

doğum günün kutlu olsun canım. Hayat zaten 30' undan sonra başlar...


gamze

ev perisi;) dedi ki...

Sevgili dostlarım;
Güzel temennileriniz için çok müteşekkirim...
Sizleri seviyorum...
Veee bende bilmukabele diyorum...
Sevgiyle ve de muhabbetle...

NuR dedi ki...

Sevgili Şükran,
En güzel yıllara hoş geldin. Allah, sağlıklı ve huzurlu nice yılları, sevdiklerin, sevenlerinle paylaşmayı nasibetsin:)))
Öptümmm, doğum günü çocuğunu:)))
Sevgiyle kal.

akçahan dedi ki...

Nice mutlu, sağlıklı yaşlar geçirmeni dilerim Sevgili Şükran... Otuz olgunluk yaşının başlangıcı, güzel bir dönem. Bu dönem de fotğraftaki bebek gibi tatlı bir yeğenimiz de olmasını dileklerimize eklesek mi? Sevgiler

ev perisi;) dedi ki...

ev perisi seni seviyorum
ben aydın baturalp

ev perisi;) dedi ki...

Şennurcuğum; doğumgünü çocuğu da seni öpüyor ve teşekkür ediyor...
Semanurcuğum; doğrusunu söylemek gerekirse; bebiş resmine bayıldığım içimden de geçirdiğim için koydum; dualarına hayırlısıysa olsun diyerek ekleyebilirsin canım...
Çok tatlı değil mi?
Sevgili Semra; güzel temennilerin için sana da çok teşekkür ediyorum...
Sevgiyle kalın...

Serra dedi ki...

Sukran, bence hayatinin en guzel donemlerinden birine giriyorsun. En azindan hayat tecrubesiyle hareket etmeye basliyoruz bu yaslarda.
Quality, not quantity degil mi? Daha da guzel gunler yasamani dilerim, dogum gunun kutlu olsun .

ruchan dedi ki...

Yeni yaşınız kutlu olsun... Sağlık , mutluluk , huzur , başarı , bereket , şans , para , aşk , sevgi getirsin size.
Sevgilerimle:)

Burcu Özdoğan dedi ki...

Sevgili evperisi iyiki doğdun
nice mutlu yıllara

Adsız dedi ki...

Canım kardeşim resim aynen küçüklüğüne benziyor.çok tatlı bilmem sana bir şeyler hatırlatıyormu eee artık zamanı geldi geçti bile. aydınıda fazla üzme bence.hayatındaki herşeyin gönlünce olması dileğiyle kucaklar dolusu sevgi ve öpücükler..:))
ABLAN.

Adsız dedi ki...

Şükran'cım doğum gününü gecikmeli olarak kutluyorum.Hep mutlu ol arkadaşım.

Adsız dedi ki...

Birthday girl bugün nasıllar acaba???Çokkk öpüyorum:))

Adsız dedi ki...

sevgılı Sukran en gec ben kaldım bagısla saglık mutluluk dolu sevdıklerınle beraber nıce dogum gunlerın olsun ınsaallah.hersey gonlunce olsun saglık ve sevgıyle kal..

ZeYNeP dedi ki...

İyi seneler olsunn:) sağlıkla gecsin sevenlerinizle birlikte,
Mutlu Yıllar,

Sevgilerimle
Figen

Tuhfe dedi ki...

Biraz gecikmeli olarak yeni yasini kutlarim. Allah saglikli uzun omur versin.

Sevgilerimle.

Aslı Altan Altundal dedi ki...

Sevgili Şükran bende aynı duyguları yaşamıştım , ilerleyen yıllarda bunu atlatıyorsun ama doğrusu yaşgünü kutlamak pek içimden gelmiyor artık:) Nice yıllara , Aydın'ı öpüyorum. Sevgilerimle...

ev perisi;) dedi ki...

Sevgili dostlar; her birinize ayrı ayrı yüreklendiren ve mutlu eden sözlerinzden dolayı şükranlarımı sunmak istiyorum kabul buyurunuz efendim...
Sevgiyle ve demuhabbetle...

Serpilce dedi ki...

Sevgili Şükran'cığım,
Nice yıllara,Doğum günün kutlu olsun.Hep Sevdiklerinle bir arada ol.
Sevgiyle kal.