10 Ekim 2007

Muhabbetli bayramlar...

23 yorum:

Adsız dedi ki...

Bizde temennilerine katiliyoruz.
Bayramin kutlu olsun.

Gamze...

Aybike Ceylan dedi ki...

Sukran'cigim,
Guzel bir bayram diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

munevver dedi ki...

Sevgili Şükran, bayramınız kutlu olsun.

Sevgiyle,
Nane Limon

Burcu Özdoğan dedi ki...

Sevgili Şükran, bayramınız kutlu olsun...
sevgiler

Mustafa Şenalp dedi ki...

çok güzel bir site.

Nilay Cinisli dedi ki...

Sevdiklerinle birlikte damağınızı, ruhunuzu ve çevrenizi tadlandıran, hayırlı ve bereketli bir bayram dilerim.
Kucak dolusu sevgiler

anemon dedi ki...

sevgi mutluluk huzur sağlıklı sevdiklerinizle geçireceğiniz nice bayramnlara

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Senin ve ailenin damağını ve çevrenizi tatlandıran mutlu bir bayram diliyorum.
Sevgiler…

Bocuruk dedi ki...

İyi bayramlar canım:)
Sevgilerimle...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Bütün dileklerine canı yürekten katılıyorum. Canlara kıyanlar Allah'tan bulsunlar. Bayramın kutlu olsun. Miniciğin de ilk bayramı ona iyilik ve güzellik getirsin..

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar,
canim hayirli Ramazan Bayramlari dilerim. Saglikli ve mutlu nice bayramlar dilerim. sevgiler...

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

BAYRAMINI EN GÖNÜLDEN DUYGULARLA KUTLAR; SAĞLIK, MUTLULUK VE BAŞARI DİLERİM...

Yaren dedi ki...

BAYRAMIN KUTLU OLSUN

one ben bir sey dedi ki...

şükrancım,
iyi bayramlar sevgilerimle

one ben bir sey dedi ki...

şükrancım,
iyi bayramlar sevgilerimle

one ben bir sey dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yemek dedi ki...

Sevgili Şükran, hayırlı ve güzel bir bayram diliyorum.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

hayırlı bayramlar canım..

Nalan Kaplan dedi ki...

Hayırlı bayramlar Şükran'cığım!Sevgilerimle...

Tuba dedi ki...

Sukran'cigim, Ramazan bayramini kutluyor, Allah sevdiklerinle beraber, nese icinde tekrarini nasip etsin diyorum. Cok sevgilerimle,

Adsız dedi ki...

Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yinede mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara...

Unknown dedi ki...

Sukran'cigim,taze annecigim:)mutlu bayramlar bebisinizle.

Sevgilerimle.

ev perisi;) dedi ki...

Her birinize ayrı ayrı bil-mukabele diyor sevgi ve saygılarımı sunuyorum;)
Muhabbetle...