09 Nisan 2008

Ev dekarasyonuna katkıcıklar...

Hafta sonu gezerken; adetim olmamakla birlikte bu sefer fotoğraf makinamı yanıma alayım dedim (nasıl akil ettiysem;)

Sizler için ev aksesuarları görüntüledim belkim aramızda yeni ev döşeyenlerimiz vardır, bir nebze katkımız olsun fikir babından ha ne dersiniz?




















Çok gezen mi bilir çok okuyan mı?

Ortaokul yıllarında münazara konusu olmuştur hep;)

Valla arkadaşlar doğrusunu söylemek gerekirse ben görerek ve dokunarak daha çok verim alıyorum zannedersem görsel hafızam daha bir gelişmiş bu sayede;)

Siz ne dersiniz peki?

Çok gezen mi çok okuyan mı?

Hadi buyurun münazaraya...

Muhabbetle...

Not; Bu arada aksesuar gezimize yarın kaldığımız yerden devam ediceğiz;)
Beni izleyin anacıııım;))))

15 yorum:

Ferhanca dedi ki...

Sukrancim nerlerdesin ?
Gezinin cok guzel olmus ev aksesuarlari amanin toz yukleri:)))
Gezen mi bilir okuyanmi ?
once okumak sonra gezerek pekistirmek gerkir bilgili gezmek sadece oku hayal gucunce otur dur nereye kadar gider, gezbildigin yrer kadar fezmelisin hattaga once yasdigin sokkak mahelle olmali hep ayni yoldan gitmemelisin diger sokakalarida kesfetmelisin. Gittin uzak yere kadarda gitmelisin.Gormek dokunmak baska bi sey.Ben tarihi yikntilarda dokunarak gezerim kim bilir bu taslar kimler dokundu derim bu cocuklugumdan beri boyledir 8 yasinda gitmistim efese bu duygular vardi en son gittigimded ayni duygularal gezdim.
Fakat Paris de lur da dayanamayip cok guzel mermer bir heykele dokunmustum kadin bekci nasil bagiriyor hic arkama bakmadan oardan uzaklasmistim:))onlar buraya gelince dokunmakla kalmiyor memleketlerine tasiyorlar bizim eserleri demistim
sevgiler.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Diğer grup arkadaşlarım ve saayın örtmenlerime saygı ve sevgilerimi sunarım. Münazara konusunda ben çok okuyan bilir diyeceğim. Gezmeye vaktim olmadığından ve de sanırım tembel olduğumdan, gezen ve gören arkadaşlarımın - misal Şükrancığım- bloglarından pek de güzel her bişeyi görebiliyorum. Niye gezip de kendimi yorayım değil mi ama?:)))

Sevgiyle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ablacım, çok güzel şeyler bunlar. Bayıldım. Ben dekorasyonda böyle ilginç şeylere bayılırım. İlerde evimi döşerken hep değişik şeyler olsun diyorum :) Ama fazla kalabalık eşyadanda hoşlanmam. Az ve öz misali:)
Münazaraya cevap verelim. Bence gezen daha iyi bilir diyorum. Öptüm canım

ev perisi;) dedi ki...

Ferhancam;

Canım sağol münazaramıza katılımın esprili bir o kadar da isabetliydi, klavyene yön veren kalbine sağlık...

İncecik gülüm;

Çok naziksin sağol;)))
ama dokunmakta lazım demi be gülüm?
Verim almak için dokunmak lazım...
Temsil misal;
Çocuk bile dokunarak oluyo(sütçü ramizin eşeğinden olmasada;)))

Muhabbetli çiçeğim;

Evet canım haklısın az ve öz olmalı...
Veee bizler eşyaların kölesi değil, eşyalar bizim kölemiz olmalı...

İnşallah gönlünce bir ev döşersin...

Hepiniz muhabbetli günler diliyorum...

ev perisi;) dedi ki...

Muhabbetli çiçek;

Bu arada unuttum sana yorum yazamıyorum sayfanda hata çıkıyo, bilgilerine arzolunur;)

Adsız dedi ki...

Bayildim dekorasyonlara .Hangi maza bu izine gelince orayaya bi ugrarim ??? Lütfen böyle devam edin .

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
bu dekorasyon cicileri tam benlik, hayranlikla bakakaldim, hepsi birbirinden güzel, bende sadece bakmakla kalmayip dokunmayi da seven ve öyle inceleyen tiplerdenim. Simdiye kadarda dokunarak izlerken basima kötü bir olayda gelmedi Allahtan, hep böyle devam eder umarim.

Böyle mekanlarda uzun uzun gezebilirim, erkekler ama hic sevmezler dimi???

Selamlar ve kocaman öptüm..

Adsız dedi ki...

canım annem:
babam barışmak istiyo.we bunları söylüyor:
seni çok seviyor...






ayhan aydın battal

Adsız dedi ki...

benim fotocu annem.
yine ne cicişler yayınlamışsın bensiz.benden habersiz ha.
way way way!





aydın battal

ev perisi;) dedi ki...

İsimsiz;

Arkadaşım Tepe Home burası;)
Teşekkür ediyorum yürekliendiren yorumunuz için;)

Kevser;

Evet canım beyler hiç hoşlanmıyor bu tarz gezmelerden....

Oğlum;

Canım benim seni çoooooooook seviyorummmm;)

Resimleri beyenmene ayrıca sevindim teşekkür ediyorum;)


Muhabbetle kalınız sevgili dostlar...

Aybike Ceylan dedi ki...

Sukran'cigim, Hersey cok guzel, ben de bayilirim dekorasyona.

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta sonu diliyorum.

NuR dedi ki...

Sevgili Şükran,
Benim en sevdiğim tükkan çeşidi, gözüm ne üst baş görürü, ne papuç, varsa yoksa kıvır zıvır, biblo...Bu arada gezende, okuyanda gezmeyen okumayandan çok bilir. Gezemiyorsak okuyalım dimi....
Sevgiyle kal

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel bunların.eşya bence bir ihtiyaç evi asıl gösteren dekorasyon ve böyle aksesuarlar.

Tuhfe dedi ki...

Sevgili Sukran sana da iyi hafta sonlari dileim, tesekkurler.

Gezerken okuyan cok bilir :))

ev perisi;) dedi ki...

Aybike, Şennur, Gökkuşağının rengi, Tuhfe;

Çok sağolun değerli dostlar emek verip yorum bıraktığınız için...

Muhabbetli hafta sonları diliyorum her birinize...